11 Feb
11Feb

הפקנו סרטון על הנושא ניתן לראות אותו ביוטיוב, כאן, ובאינסטגרם, כאן

יש איזו קונספציה, שללא שטר חוב סטנדרטי, או מכתב התראה מעורך דין, לא תצליחו לגבות. בואו קבלו הצצה לאיך עורך דין מסחרי חושב - ואיך לעשות זאת בעצמכן, ללא צורך במכתב התראה כזה (זה עובד נפלא)!.👹

קודם כל, די עם אימיילים ווצאפים! 🤐 

את והלקוח חופרים על זה כבר שבועות, כל פעם יש תירוץ אחר, ובקיצור - לא דחוף לו לשלם. חשוב שתביני דבר אחד: אם זה לא במייל - זה לא קיים!.   

אתם יודעים שאני לא רק עורך דין מסחרי, אלא גם - עורך דין מדיה חברתית, וככזה, אני יודע דבר אחד - בעידן זה, עמוס המסרים, אנשים כבר לא מתייחסים ברצינות לשיחות טלפון, לווצאפים, להודעות באינטסגרם וכו' - אבל הם עדיין מתייחסים מאד ברצינות למיילים

כמובן - מייל הוא לא צ'ט. זה אומר, שיש לך הזדמנות להציג תמונה, סיפור, חיתוך של המציאות ללא התערבות של הצד השני לפני ואחרי. 

זו בדיוק התמונה, שתרצי להציג בפני שופט, בהליך משפטי אם תזדקקי לו (ובסוד אני מגלה לכן, שזו בדיוק, אבל בדיוק, העבודה שממנה אנחנו מתפרנסים; אנחנו מספרים סיפור לשופט; וזו הסיבה שכל עוד השופטים אינם מחשבים, גם עורכי דין אי אפשר להחליף במחשבים). 

אז למה לפספס את ההזדמנות לעשות את זה?

ולענייננו: הבטחנו לא סתם מכתב התראהלדוגמא, אלא מכתב התראה חריף לדוגמא, ועוד כזה שמנוסח על-ידי עורך דין מסחרי (טוב). 

ובכןהבטחות צריך לקיים.  אם לא תסטו מהנוסח הזה, הוא יגבה בעצמו; חשוב מאד להשתמש במכתב ההתראה כםי שהוא, עם השינויים המחוייבים בלבד, ובעיקר - להימנע מחפירות, הסברים, לפני ואחרי, אני אמרתי כך ואתה כך, נעלבתי וכד'. 

אתן עכשיו מדברות לשופט! האינטרס של מי שחייבים לו כסף הוא להציג מציאות חדה וברורה - והאינטרס של הצד השני הוא בדיוק להיפך. הרשמיות הקרה והמנוכרת הזו, היא זו שמבהירה לצד השני שהדיון הרגשי נגמר והליך הגבייה החל, וזה גם מה שידחוף אותו לשלם. נסו ותראו.   

מכתב ההתראה לדוגמא עזר לכן? עקבו אחרינו באינסטגרם, פרגנו לנו ביוטיוב, כתבו תגובות, הפיצו ברחבי תבל וחייכו אלינו ברחוב! (גם חיבוקים זה סבבה). 


לכבוד:
מר אברהם קרמבו, סמנכ"ל מצגות
(שם החברה המלא, כולל בע"מ וכולל ח"פ; אם מדובר באדם ולא בחברה - שם, מספר עוסק, כתובת)

באמצעות הדוא"ל

מר קרמבו שלומות,

הנדון: חובכם אלי - מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים

1. כידוע, אנו מנהלים עסק להכנת מצגות, וצברנו מוניטין רבים בתחום זה.
2. במהלך החודשים XYZ הענקנו לכם שירותים כמפורט להלן ____________________________ (או) כמפורט בחשבונות העסקה המצ"ב לתכתובת זו (להלן "השירותים").
3. חובכם בגין השירותים עומד, נכון ליום זה, על סך של ____________________________, כולל מע"מ.
4. פניותינו הרבות אליכם, בעל פה ובכתב, ובין היתר בשיחתנו מיום ______________ ובתכתובת מיום _______________ לשם תשלום החוב טרם נענו.
5. הנכם נדרשים בזה, איפוא, לשלם את החוב לא יאוחר מתוך 7 ימים ממועד הודעת דוא"ל זו, שאם לא כן - ניאלץ להעביר את העניין לידי טיפול משפטי.
אין באמור בכדי להוות ויתור ו/או הודאה כלשהם.

בברכה,

חופית ארנונית,
מנהלת קריאטיב, ארנונית מצגות"  


אהבתם את התוכן? יופי! אנחנו כותבים את הבלוג הזה, כי אנחנו נהנים מזה.  חשוב לכם להראות את הערכתכם? אותנו זה ישמח! קנו לנו קפה כאן!.